2012. március 25., vasárnap

Átállás

Megint eljött. Az a nyavajás óraátállítás. Nem jó semmire, csak arra, hogy hogy egy napot elszúrjon az életünkből. Idén meg különösen bénán jött ki, mert ugye a szombat munkanap volt. Hajnalban óracsavarás előre, és a vasárnap egy komplett lótúró. Rohanás a köbön. (Csak zárójelben jegyzem meg, főként ha kicsit később fekszik le az ember előző este...)

Tegnap megint nem tudtam kitalálni mi is legyen ma az ebéd. A leves adott volt, gulyásleves tegnapról (ami után aranygaluska volt).  Végülis reggel sikerült kinyögnöm az ötletet, hogy rántott csirkemáj meg cukkini, sült krumplival. S mivel hentergett egy zacskó réteslap a hűtőben, meggyes és almás rétes készült. Persze az alma előkészítése jó időigényes meló...Pucoltam vagy fél órát. Aztán a krumplit meg a cukkinit is. Míg sült a rétes, addig a szintén sziszifuszi munka ment, a panírozás. Közben már sztereóban sütöttem is ki ami be volt bundázva.
Hát, lehet, hogy azért éreztem ilyen nyamvadtnak a mai napot, mert sziszifusziztam???

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése