2012. május 14., hétfő

Helyzetkép

Nóri megint beteg. Most torokfájása van, és nem is olyan nagyon kicsit fájhat, mert rendesen panaszkodik. Péntekről szombatra belázasodott, és szombat estére fájlalta a torkát. Hurrá, megint hétvégén történnek a dolgok...Hát mi is alkalmas torokfájásra? A nurofenen rajta van,hogy jó rá, aztán meg utánanéztem neten, hogy 3 éves kortól a torokfertőtlenítő tabletták is, csak jól válasszuk meg, ne legyen túlzottan mentolos. Mindemellett c-vitamin és sok-sok folyadék, valamint magyarázás, hogy ez nem fog hipp-hopp elmúlni. Alvás után rosszabb, ha nem nyel akkor utána rosszabb...
Apropó nyelés...így is gondol vannak az evéssel, hát még így. Ha már az édességet se akarja elfogadni...

Nem úgy a kistesó, aki egy igazi zabagépezet. Nagyjából ha kaját lát, akkor ráveti magát, és addig eszik amíg tart...Kedvence a tojásrántotta, abból annyit meg tud enni, amennyit az apja, mondjuk úgy 3 tojásból készült adagot...De jöhet a husika, és a krumpli is minden mennyiségben, bárhogyan elkészítve.

Múlt héten mértem a gyerekeket, Balus 14,8 kg volt, Nórika 18,4 kg. Elvittem a Balázst a bölcsibe beiratni, mikor meglátták, azt hitték simán elmúlt 2 éves...pedig még csak 19 hónapos.
És amekkora nagy, olyan nagy csibész. Folyamatosan rajta kell lennem, mert minden olyat megtesz, amire Nóri még csak nem is gondolt. Pl. falra firkálás színes cerkával, dolgok kidobálása kukába, illetve bedobálása a mosógépbe .Így történt, hogy sikerült kimosnom anyós régi mobilját...
Aztán megismerkedett a kismotorral, és gyorsan rájött, hogy azzal nemcsak motorozni lehet, hanem mondjuk ráállni a konyhaszekrény mellett és onnan elcsenni dolgokat. De ha nincs kismotor, akkor megteszi a szék is, elvégre arra is fel lehet állni...


Átszoktunk a nagykádba, mostmár rendszeresen ott fürdünk.
Az utcán való séta nem nagyon megy, mert a fiatalember nem hajlandó megfogni a kezemet. Ha meg én mégis megfogom az övét,akkor teljes erővel húzza ki a kezemből, és lecsapja a hátsóját a járdára.
Hát, igen, a hiszti. Nóri lány létére nem hisztizett ennyit, bár nem is az összehasonlítás miatt mondom, hanem amiatt, hogy idegen nekem ez a szitu, hogy ennyire hisztis gyereket hogyan kezeljek.

Az év sikersztorija, hogy a tavalyi duplo-duplex ablakszigetelős befektetésünk igen pozitiv eredménnyel zárult.
Áprilisban volt az éves gázóra leolvasás. Mikor kinyitottam az elszámoló számlát elsőre azt hittem, hogy akkor ez most befizetendő. Jól be is pánikoltattam a családot. De aztán leültem, és rájöttem, hogy ja, ez mínuszos összeg, és akkor ugyebár ez nem befizetendő. Összegezve, három havi gázszámla, azaz nálunk éves szinten 500 m3 gáz lett a megtakarítás. Ha tovább cifrázom, akkor a befektetés jó bő harmada megtérült egy év alatt. Szóval, tiszta örömhír  így a végére.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése