2012. május 13., vasárnap

Mi történt a múlt hónapban? -Anyák napja

Hát, igaz ami igaz, kicsit elvesztettem a fonalat itt a blogon. Talán az lesz a legjobb, ha visszafelé haladok mint a rákocska.
Apropó rákocska, Nórika ebben a csillagjegyben született. Múlt hét végén volt anyák napja, és valami új divat lehet ez, hogy nem összetrombitálják anyukákat és műsort adnak, hanem kicsit másképpen zajlik az anyukák köszöntése, mint a mi időnkben. Nem is baj....

Szóval, nem is szólt semmit a gyerek anyák napjáról, és az óvodában sem volt semmi infó közölve felénk ez ügyben. Úgy 2 héttel az esemény előtt rákérdeztem egyik este csemetémtől, hogy lesz e valami anyák napjára. Mire a kádban üldögélőm huncutul rámnézett, és mosolyogva annyit mondott, hogy : pszt, titooook...

Aztán egy héttel a jeles nap előtt kiírták a faliújságra, hogy 4-én mindenképpen anyuka menjen a csemetéért. Pénteki nap volt, így ebéd után mentem is az oviba. Én   voltam az első anyuka aki megjelent aznap délután. Kicsi szék, kicsi asztal, rajta hatalmas csokor virág. Nórika leültetett, lenyelte az utolsó falat ebédet, és elmondta a verset.

Osvát Erzsébet: Meséltél és meséltél 
  
Velem voltál örömömben,
velem voltál bajban,
velem voltál, ha sírtam,
velem, ha kacagtam.
Meséltél és meséltél
igazakat, szépet,
kívántam, hogy a meséd
sose érjen véget.
Mit adtam én cserébe?
Te azt sose kérted,
de talán a két szemem
elárulta néked.
Aztán megkaptam a köszöntő lapomat:


Óvónéni látta, hogy ha még éneklésbe is fog a gyerkőc, akkor anyáról lemászik az összes smink, így a dalocskát már később, a fagyizóba menet hallgattam meg.




Jöttem karikán....

Jöttem karikán, kicsi taligán.
Három véka fülemüle énekel a fán.
Kordé, kocogó taligakerék,
Három véka jókívánság áldjon meg az ég!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése