2011. március 30., szerda

Balkon kertészkedés 3.

Minden nap érdeklődéssel kukucskálom a cserepeket,meg jughurtos poharakat, hogy vajon a március 15-én elvetett metélőpetrezselyem meg paradicsom magok bújnak e már. Eddig sajna semmi, de bízom benne, hogy csak kicsit mélyebben vannak a magok, és ha most melegebb lesz akkor kibújnak .
Múlt héten elszórtam a petúnia és az estike magokat. Nagy meglepetésemre tegnap előtt az összes estikés piklimben megindult a csirázás. Tegnap már 2 leveles állapotban voltak!Hurrááá!

Okulva a vetési mélység dolgaiból, merthát a zacskóra volt írva, hogy 2 cm mélyre kell a petrezselymet is meg a paradicsomot is vetni, tettem mi van a zacskóra írva, az estikét meg a peúniát már csak elszórtam.
Sőt, tegnap a kaprot is elvetettem. Csak a fele zacsit, mert irtó sok volt benne. Na, tapasztalat, hogy ugye vidéken alig lehet kiírtani a kertben, meg a szél viszi a magot, úgy is kinő, ismét tettem arra,hogy a zacsin 2 cm mélység volt írva, ezt is épp csak elszórtam. Persze Nóri ki se maradhatott a játékból.
A levendulám is szépen hajtani kezdett, szóval lassan de biztosan indul a balkonkert. Még az jutott eszembe, hogy valami futót kéne ültetni, ami szépen felkúszik a folyosón lévő 2-3 vasra, amire egyébként a felakasztós növényeket szoktam felrakni. Még nem döntöttem el mi legyen, egyáltalán virág legyen? Hogy nézne ki, ha uborkák vagy babok csüngenének?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése