2012. november 12., hétfő

Művecskék-hétfő

Nóri beteg lett. Nem vészes, de a hetet itthon tölti. Ahhoz, hogy értelmesen lekössem, minden napra terveztem valami kis molyolást. Íme a mai, falevél satírozás. A múltkori séta során gyűjtött faleveleket lepréseltük. A préselt falevelet fonákával felfelé apró cellux darabkákkal rögzítettem, majd ráraktam egy papírt, amit szintén rögzítettem, hogy nem mozogjon el. Kétféle technika jött most elő, az egyik az ovis, hogy ti. a zsírkrétát csak éppenhogy végighúzzuk a levélen és akkor olyan sejtelmesen rajzolódik ki a levél. És a másik, az oviban mi nem így szoktuk technika: szépen megszínezzük a levél fölötti papírt.Ha kész, körbevágjuk a levél kirajzolódott kontúrja mentén és felragasztjuk egy másik lapra. Ez itt apának készült az irodába, a nem így szoktuk az oviban technikával.
 
 
Ez pedig egy mix. Egy sötétebb színű krétával az oviban így szoktuk technikával áthúztam, hogy a nagyja erezet kijöjjön, majd még 1-2 másik, színben harmonizáló krétával végigmentem rajta.
 
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése