2011. június 19., vasárnap

Mirelit, a háziasszony jóbarátja

Lássuk be, ezer a dolog akkor is, ha van az ember lányának családja, s akkor is ha épp egyedülálló. Milyen jó találmány ez  a mirelit dolog! Múlt héten két nap is úgy adódott, hogy az ebédkészítésre nem volt túl sok időm, és igen jól jött, kis segítség a fagyóból.
Pénteken lementünk végre az oviba, megismerkedni óvónénivel, kérdezősködni stb. Utána persze menni kellett a játszóra, így azt találtam ki, hogy hazafelé veszek halrudacskát, és csinálok hozzá rizibizit. Halrudacskát kb. 100 évben egyszer szoktam venni, így inkább a márkásabbat választottam (Frosta. Összehasonlítás képpen: 300 g-os Frosta halrudacska 700.-, CBA-s 250 g-os 160(!!!) Ft...ajjajj, bele se merek gondolni mi lehet benne...). No ,mivel ez nem oly nagyon izmos ebéd gyorsan rittyentettem egy kis tejfölös karalábé levest is. Amúgy csak zöldségekkel, tészta nem ment bele, adtam hozzá levesgyöngyöt.

Szombat délelőtt bevásárlás volt, lidl, mert már hiányzot:-D, meg pár dolog a kamrából és a hűtőből is. Hiába no, hozzá vagyunk szokva sok ottani termékhez, meg hát a bolt nagyságából adódóan is viszonylag hamar lehet végezni. Tehát reggel vettem ki a fagyból csirkemell filét, ami szépen kiolvadt mire hazaértünk, azt készítettem el palacsintabundás (lehet sörtésztás is) tésztában sütve, meg egy cukkinit is szeleteltem melléje, és sütöttem ki egy zacskó lidl-ös fűszeres gerezd krumplit, és összedobtam egy adag ecetes fejes salit is.
Ennyit a gyorskajákról...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése