2013. június 16., vasárnap

Cukkinis-zöldfűszeres palacsinta


Egyszerű vacsi. Tartalmas leves után második fogás.

Cukkinis-zöldfűszeres palacsinta

Palacsintatésztához:

  • 10-15 darab palacsintához szükséges tészta, sós, nem édes
  • 15 dkg cukkini 
  • 1 duci gerezd fokhagyma
  • 1 kis csokor snidling
  • 1 ek friss vagy 1 tk. szárított kapor
Töltelékbe:
  • kinek-kinek ízlése szerint sajtkrém, krémsajt, 
  • reszelt füstölt sajt
A cukkinit nagylyukú reszelőn lereszeltem, besóztam, 10 percet állni hagytam, majd a palacsintatésztába kevertem az apróra vágott zöldfűszerekkel együtt. 
Nálam most úgy készült, hogy mikor megsült a palacsinta egyik oldala, megfordítottam, megszórtam reszelt füstölt sajttal, s mikor a második oldala is készre sült, félbe hajtottam a palacsintát.

De úgy is lehet, hogy a kisült palacsintát nekünk tetsző sós töltelékkel töltjük meg.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése