2011. szeptember 7., szerda

Ez meg az

Nem szoktam napi dolgokról írni, de mivel a FB-on is elég heves véleménykülönbségek alakultak ki a témában, érdemes pár mondatot pazarolni rá, és ez a Stohl-per végeredménye. Az látszik,hogy 3 tábor van: ez egyik, aki kevesli a büntetést, a másik aki elégedett vele, a harmadik pedig aki túlzottnak tartja még ezt is. Én a 2-es tábort erősítem, szerintem pont elég amit kapott,az első fokú ítélet pedig eltúlzott volt. Talán az első fokon a bíró túl nagy nyomás alatt volt...De ez a bírónő, már amennyit láttam beszélni, csúcs jó volt! Érthetően, emberien indokolt, nagyon tetszett! És valóban, kell, hogy valamennyi időre leüljön Stohl, és ennyi elég is. Hiszen nem halt meg senki, hogy maradandó sérülése lett volna a bácsinak, nem hiszem, annál inkább volt vérszeme, innen nézve.Azt a tényezőt, hogy ismert emberről van Gipsz Jakabról van szó, szerintem ki kell kapcsolnia a bírónak, nem számít. Ugyanazzal a mércével kell mérnie, akárkiről van szó, csak az számít, hogy mit, milyen körülmények közt követett el, meg hogy volt e már afférja a törvénnyel. (Arányosság stb.) Szóval, lehet kiabálni meg csapkodni az ítélet miatt, meg mondogatni, hogy 5 meg 10 évet érdemelt volna ,de attól ,hogy ismert,nem kell pálcát törni a feje felett...Ja, és szerintem a tette megítélésénél az se számít, hogy ő mennyire szimpi mint színész, műsorvezető stb.- pedig sokan e szerint kiabálnak rá kígyót békát...ennyi erről.

Helyzetkép beteg gyerekekről: lázmentesek, jó a közérzetük, azonban folyik az orruk és köhögnek. Baluka a köhögés után nyafog kicsit, amúgy férfiasan. Ha evés után fogja el a köhögés, akkor meg kihányja a kaját amit előtte megevett. Az étvágya jóval kisebb, mint egyébként, dehát nem aggódok, jó kis husika...Ma ilyen-olyan okokból 4 rend ruhát használtunk el. Az elsőt lehányta, vele együtt a konyhát is végig, meg engem. Megtisztogattam gyerkőcöt, magamat, aztán a konyhakövet, aztán lerohantam az oviba, meg boltba. Majd délután, vasalás közben fedeztem fel, hogy a fülemre rászáradt egy kis hányáska...Pffff......

Szóval, ma átlagos nap volt...Főztem lecsót; kimostam a lehányt holmikat, aztán a konyharuhákat és az összefoltozott terítőket...ja, és vasaltam. Most nincs semmi vasalnivalóm...holnap reggelig :-))).
Apropó lecsó. Most úgy készítettem, hogy első lépésben szalonnát pirítottam,2 félét: sózott fehéret, s fincsi füstöltet (ugye nem kell mondanom honnan való?). Erre ment a hagyma stb...Nagyon fincsi lett!

Hogy mit főzök holnap, még nem tudom, természetesen. Ami biztos, hogy délelőtt jön a védőnő. Vettem ma gombát, lehet, hogy gombapöri lesz holnap belőle, s akkor mostmár nem kell agyalnom ,mi legyen holnap :-).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése