2011. szeptember 5., hétfő

A változatos túró

Vártuk a vihart...nem jött még meg...Pedig reggel már azon paráztam, hogy délután ha megyünk Nórival az orvoshoz, akkor meg ne ázzunk...sőt, még az uramat is lebeszéltem arról, hogy biciklivel menjen melóba. Egyébként már rajta is kijött a nátha...

No, mára könnyű kis ebádet találtam ki: spenótot. S mivel nem mindenki rajong a tükörtojásért, így elérkezettnek láttam a helyzetet a túrófasírt kipróbálására, amit a nosalty-n találtam. Nóri nem volt bizalommal az újítás iránt, ezért neki főztem tojást. S mivel a sárgáját nem szereti, az jól jött Bala ebédjébe, ami szintén spenót volt, csak az övébe krumplit főztem, azzal sűrítettem be.

Túrófasírt:

 A recept leírásáért KATT IDE (sietek :-)). Én annyi időspórolást eszközöltem, hogy nem deszkán nyújtottam (deszka ki-be vitele, takarítása), hanem kissé nedves kézzel, hogy ne ragadjon rá a massza, amúgy fasírt módra gombócoltam, lapítottam . Nekem kb. 7 ek. morzsa ment a tésztába, nem kell keményre csinálni! Szerencsére Nóri odakeveredett és ő forgatta be morzsába a lepénykéket, így nem lettem nyakig morzsás, mancsos, csak a formázással kellett törődnöm. :-D Jó a lelkes 4 éves lányka a háznál !

Íme az eredmény:

Nagyon finom, irtó laktató. A balkonkertben termett paradicsommal vacsira hidegen is isteni volt! Az uramnak is nagyon ízlett. Tényleg egyszerű, gyorsan kész, finom, és milyen jó ötlet a fagyóba is tárazni belőle!
Lehet kísérletezni más ízesítéssel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése