2010. december 17., péntek

Karácsonyi görcs

Tegnap igencsak feszült hangulatba kerültem. Mint már korábban is említettem, borzasztóan utálom a karácsonyi bevásárlást, tömeget, ajándékozást. Persze mindemellett még a rendes napi dologból is sok van, időm meg semmi. Hja, akkor mit ülök itt és irkálok? Ez a pihenésem...Persze kacsingat rám most is egy kisebb kosárnyi vasalnivaló, de a klaviatúra csábítóbb volt.
Szóval tegnap is futtában intéztem a napi dolgokat, ráadásul 2 menetben, délelőtt tettem egy kört az Erzsébet tér irányába, délután meg a Nyugati irányába. Ez már csak így megy... Közben főztem, gyerekekkel foglalkoztam, és pánikoltam, hogy kinek milyen ajándék van meg, és kinek abszolút nincs még ötlet sem...Mert ha legalább ötlet lenne, akkor futtában azt is el lehetne intézni, vagy jobb esetben ledobom magam ide a gép elé,kattintok párat és várom a futárt...Aztán odáig fajult a pánikolás, hogy még a családdal is sikerült feladatni az elveit az egyik rokon gyerkőc ajándékozásával kapcsolatban. Nevezetesen, nemnemnemveszünkmobilttízévesgyereknekkülönbenisvanmárnekija,hogynemérintőképernyőszenelejátszósnembaj. Akkor meg mi a fenét találjunk ki?Végül meggyőztem mindenkit, hogy vehetünk ugyanennyi értékben olyan dolgokat,amiknek nem örül, vagy akkor örüljön már az a gyerek! Anyósomat könnyedén meggyőztem, aztán a férjemnek is megmagyaráztam, hogy próbálja a szülői oldalról nézni a dolgot, hogy ha a mi gyerekünk kérne olyasmit blablabla, te is örülnél ha megkaphatná a rokonoktól ha mi már nem vehetjük meg blablabla. Könnyebben ment mint hittem, ő is belement. Rokon anyukával közöltem, hogy akkor oké a telcsi projekt, csak épp nem visított a fülembe örömében (hát, a nagyszülők ottan se nagyon komálták az ötletet, szintén  elvi okok miatt).

No, ha már gyerek, akkor legyen szó a sajátjaimról is. Egyes számúnak próbálok karácsonyi verseket, dalokat tanítgatni,  persze csak rövideket, amiket egy 3 éves is meg tud jegyezni. Pontosabban, tudna, ha érdekelné. De az én kislányom folyamatosan át akarja költeni azokat nyomorult kis dalokat. 2 napja nyomom neki a kiskarácsony, nagykarácsonyt, de vagy a közepéről kezdi el, vagy átköltögeti. Sikerült az egész szövegét megszerezni tegnap, hát kicsit hosszabb,mint ahogyan az oviban tanítják, a felénél jártam a dalolásban, mikor leállított.
Nagy örörmömre, találtam egy nagyon jó ,hasznosnak tűnő kis oldalt, ovis szülőknek szól: Ovisvilág a címe. Ott pedig vannak angol karácsonyi nóták, szintén szöveggel ellátva, és megtaláltam, a kedvencemet a Rudolph the red nosed reindeer-t, elkezdtem énekelni, mire a lányom sikítani kezdett, hogy anyaaa, hagy már abbaaaaa! Na, ennyit a hangomról :-D. 


Kettes számú gyerkőc nagyon szépen fejlődik, és lekopogom, pár napja hanyagoljuk a tápszeres kiegészítést, én ismét nem fogyasztom  a laktoherbet, és megszűnt a hasfájás, nyűgösség. Úgy működik, mint ahogy meg van írva: eszik,alszik. Bár tegnap este erre kicsit rácáfolt, és nem volt hajlandó elaludni csak fél 1- kor mikor már én is majdnem elájultam a fáradtságól. Na, ehhez képest már negyed 7 óta fent vagyok... A vasalnivaló meg pislog rám....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése