2011. augusztus 26., péntek

Mit főzzek a melegben?????? És ez egy marha rossz nap...

Az úgy kezdődött, hogy jó sokszor fent voltam hajnalban. Úgy 1-kor, 3-kor, 5-kor. 3-kor csak azért, mert félálomban voltam, és csukott szemmel is gyanúsan sötét volt és kintről hangokat hallottam. Mikor is a mellettem töltődő telefon teljes kapacitással világítani kezdett, a gyerekfigyelő kattant, kintről meg jó nagy csippanás hallott-épp áramszünet vége lett. Lejöttem, de aztán vissza is mentem. Hát, ennek a kis áramszünetnek lettek következményei:
  • egy: férjem szuper telefonjából elszállt az ébresztés...kitörlődött...kicsit később ébredtünk, mint kellett volna... Miután nagy loholva útjára bocsátottam az uramat, fedeztem fel, hogy 
  • kettő: se kábeltv (mondjuk ez volt a legkisebb gond) se telefon, se internet...Na, upc felhívása...csak 5 percbe telt (nem túlzás) mire a reklámok, okos tanácsok után kezelővel tudtam beszélni, és hát csak annyi volt, hogy központi hiba, javítják...
No, akkor már nem is tudtam olyan korán lemenni a boltba, merthát vasárnap vendégség, és erre holnap készül el a töltött káposzta meg a joghurttorta (hogy sütni ne kelljen...). Megvártam míg Balu is felébred, mert szükségem volt egy férfiember segítségére a cipekedésben :-))) (babakocsi). Aztán gyerekeket összeszedtem, elindultunk. Az utcán mintha magukról mit sem tudó emberek lézengenének.A hőség úgy látszik elveszi az emberek eszét.  Már a szomszéd ház előtt ide-oda billegett előttem egy pasi egy fényképezőgéppel, elfoglalva a terjedelmes járda nagy részét, én meg már rettentően fel voltam húzva amúgy is, hát hátulról csak annyit mondam haladjunk már, haladjunk már. Gondoltam: h....turista, úgyse érti, de arrébbállt. No pár méter után civakodó öreg nénik húzkodják a bevásárlókocsijukat, szét se néznek, csak kóvályognak fel a járdára...Komolyan mondom minimum háromszor gázolhattam volna az úton babakocsival...
A piacon elintéztem hamar a káposzta ügyletet. Aztán irány a cba. Jól telepakoltam a kosarat, nagyon kedvesek voltak az eladók, az egyik segített a pénztárhoz húzni a kosarat, a másik meg kicserélte a folyós zacskós tejet. No, a joghurttortához minden megvan, kivéve a joghurt meg a babapiskóta, úgyhogy gyors telefonos segítségkérés az uramtól, hozz a spárból. Joghurt ugyan lett volna, de csak kis kiszerelés, és sem helyügyileg, sem anyagilag nem lett volna jó móka...
Hazaérve kiürítettem a postaládát, és mit találok? OTP MNyP elszámolás, benne, hogy mennyi reálhozamot utaltak...hát nem tett boldoggá 10 év után...Az uram 12 év után az ING-től 8x annyit kapott,mint én...Na, ez tette be a kaput, ennyit az OTP-ről, a legrégibb legnyagobb bankról, aminek a feje szintén a leggazdagabbak közt tündököl...Meg végiggondolva a PSZÁF is elmegy a jó büdös túróba...

Ja, és mit főzök ma? Burgonyakrém levest, meg van lefagyasztve panírozott csirkemell, azt kisütöm. Kánikulakaja...Du. vendég lesz, arra anyós összedob egy kis tepertős pogit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése