2012. december 8., szombat

A más tolla...avagy téli fílinges süti retro beütéssel

Múlt héten vendégségben voltunk. Mivel az egyik ünnepelt  a férjem volt névnapja alkalmából, így én szállítottam a sütiket. Gyorsakat szerettem volna, egyszerűeket. Így lett az egyik a Kata szelet, receptjét a nosalty-ról szedtem. Lehet, hogy korábban már beszéltem róla, gyerekkorom egyik kedvence volt, de nem az anyukám készítette, hanem egy rokon. Ez is lehet téli beütésű, merthát a teteje gőz felett felvert tojáshab. S a tojáshabot is meg lehet szórni ilyen-olyan dekor dolgokkal. Én speciel színes tortadarával hintettem be.
Szóval, hogy ugye jön a hó meg a Mikulás meg egyéb kapcsolt részei, gondoltam, az egyik desszertet téliesre kellene készíteni. Egyszerű is, gyors is, szintén a nosalty-ról való a habos kávés piskóta. A receptet nem írom ki ide külön, tessék a linket használni :).

Szóval, mivel csillag alakú marcipán bigyókat nem találtam, a lencse alakú ötkeres drazsé meg bazi drága volt, így bepipultam, és vettem egy csomag francia drazsét. Így lett hát retro beütésű a süti, mert a fent említett rokon gyakran készített csokitortát anno és dekorációnak mindig francia drazsét használt.


Íme, így nézett ki. És jó gyorsan el is fogyott. Fincsike volt! Gyorsan elkészült és egyszerű!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése