2012. július 25., szerda

A nagy pelusteszt 2.

Jelentem nő a gyerek. 17,2 kg...Ezzel párhuzamban növeszteni kell a pelust is.
Éppen a kánikulában történt, hogy a mostanság használt dm-es pelust kinőttük. Balus combjánál a zárószalag csúny piros csíkot hagyott többször is. No, gondoltam, akkor most itt az idő cserélni. Mivel jó emlékeim voltam a Pampers Sleep&Play pelusáról, és elfogadható áron is volt, vettem egy csomaggal. Szerencsére ,hogy csak eggyel, meg szerencse, hogy nem megapack volt....Hát bakker, ennek nincs derékgumírozása?! És dacára annak, hogy 5-ös méretről beszélünk, alig tudtam becsatolni a derekán...

Közben fellapoztam a dm-es babakuponfüzetet és találtam benne dm sajátmárkás bugyipelust. pár száz forintos kedvezménnyel. No jó, gondoltam, akkor egy csomag juniort kérünk, ugyan a ráírt súlyhatár necces, de a következő méret lehet, hogy nagy lesz, akkor meg az lesz a baj. Így hát maradtunk a 20 db-os junior változatnál. Megjegyzem a bugyipelusok darabja 90-100 ft körül mozog, meg még el tudom képzelni drágábban is. (Szóval nem kifejezetten arra való, hogy napi 5-6 db-ot elhasználjunk, mert az kész csőd...)Végül is nem volt vele gond, jó gumíros a derekától a combjáig minden klappolt, és talán a nagyobb méret sem lett volna melléfogás.
Aztán jött egy újabb dm-es bababónusz kupon akció, mégpedig 15% kedvezmény a huggies márkára. Bár korábban nem volt vele túl jó tapasztalatom de no, jó, mondom jöjjön még egy próba. 5-ös méret, 12-22 kg. Most meg azt kell mondanom, hogy hát ez meg nem bejött???Ugyan kicsit vastag, meg kicsit merev, de viszont tök jól áll a gyereken, kiválóan gumírozott, és a zárószalagja is szélesebb,mint a többi pelusnál volt. Nem vág, nem szorít, kényelmesen rá lehet adni. Kicsit más a minta, és eddig nem tapasztaltam volna, hogy megfogja a ruhát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése