2012. július 14., szombat

Nóri 5. szülinapja


2012. július 12. 12 óra 21 perc Nóri 5 éves lett.

Már reggel megkezdődött az ünnepelt kényeztetése a fenti kis reggelivel. Azóta is a napocskás szendvicseket kéri, s ahányszor meglátja a képet,dícsérgeti hogy milyen finom volt.
Hát, az igazság az, hogy kicsit lopott volt az ötlet...Utóbbi időben a nosalty-ra küldözgetem receptjeimet, s onnan van egy kedvenc szakácsom, ő készít ilyen aranyos dolgokat Salamon Csillának hívják és nagyon tetszik, hogy egyszerű dolgokból kreál nagyon aranyos ételeket,így az étvágytalan vagy épp az enni lusta gyerkőcöket is rá lehet venni egy kis evésre. Ez a virágdíszítéses tojásos szendvics  ihlette a napcsokáimat.  

Ebédre is a kedvencét készítettem, legalábbis az egyiket: tejfölös karfiollevest, palacsintabundába forgatott csirkemellet, meg karfiolt petrezselymes burgonyával.
Nagyon izgatott volt már a kis hölgy, ő kérte a tortáját kifejezetten tiramisut az István cukrászdából.

Szerencse, hogy nem volt olyan őrült meleg már, mint előtte vagy 2 hétig, mert délelőtt is mennem kellett egy kört virágért, délután pedig a tortáért.

És íme ama torta, ami tényleg nagyon finom volt. Eredetileg számgyertyával rendeltem, de az ünnepelt a nagy nap előtt azt mondta,hogy neki szálas gyertya kell....hát, volt is itthon tavalyról ami nem lett felhasználva, így rá tudtuk tenni azokat.
Remélem senki nem tesz megjegyzést,hogy nem én készítettem a tortát ,de vannak dolgok,amik  úgy vannak jól,ahogy mások készítik :).


Balusnak is nagyon bejött a torta :), legszívesebben két kézzel marcangolta volna szét :),de aztán megelégedett annyival,hogy nem villával ette,hanem rábukott és ott harapta ahol érte :).




Balus kölyökpezsgőt iszik.Anya nem. Nyugi, nem tévesztettem össze a kettőt :)


Tegnap köszöntötték Tündiék Nórit, itthon van Erna, így ő is eljött meglátogatni minket. Ebéd után gyorsan összeütöttem a habos meggyes sütit , ami jó gyorsan megvan, kb. 45 perc alatt gyakorlatilag  kész.

Aztán olyan dolog történt, ami még soha. Az én szégyenlős kisfiam, aki bújik az idegenek,ismeretlenek elől,incselkedett kicsit Ernával, végül fogta magát és egy könyvvel a kezében felkérezkedett Erna ölébe. Na, ettől mindenki padlót fogott, mert ő sose csinál ilyet, még Tündiékkel sem, akiket viszonylag gyakran lát.


Végül Nórikám, aki nem aludt délután, s nagyon izgatott volt, hogy jön Erna, annyira fáradt lett, hogy mindentől kiborult, végül legjobban az borította ki, hogy Erna máris megy,és milyen soká fogja őt viszontlátni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése